תוקירו את מה שהם אוהבים

תוקירו את מה שהם אוהבים

כשהייתי בערך בת 12, הייתי לוקחת את ה – 2$ דמי הכיס לשבוע שלי והולכת לחנות התקליטים וקונה תקליט חדש ב $1.35. היה לי ענין מתפתח במוסיקה, ובזמן הפנוי שלי הייתי מאזינה לתקליטים או רואה MTV. כל יום חמישי בלילה אמא שלי היתה נכנסת לחדר השינה שלי ויושבת על הרצפה כדי להאזין למה שקניתי באותו שבוע. היא חלקה איתי מה היא אהבה לגבי השיר והקשיבה בשימת לב, מחייכת ומתרכזת בשיר המתנגן. אהבתי כשהיא עשתה את זה ותמיד הרגשתי הכי קרוב לאמא שלי כשהיא גילתה עניין במשהו שאהבתי, כמו המוסיקה שלי.

כשאנחנו אוהבים משהו, זה שלוחה של עצמנו וכשזה נחגג על ידי אלה שאנחנו אוהבים, זה נהפך למקור של חיבור, קבלה וקשר נהדר.

הערב הכנתי "מוח", "לחם מעי מדמם", "אצבעות זומבי" ו"עוגיות גלגלי עיניים"
הערב הכנתי "מוח", "לחם מעי מדמם", "אצבעות זומבי" ו"עוגיות גלגלי עיניים"

בעלי היקר ג'ו ובני דווין, אוהבים את הסדרה, "המתים המהלכים". הם רואים אותה ממש מאז שהיא התחילה ומצפים לכל פרק חדש בהתרגשות. עונה חדשה מתחילה הערב וכדרך להוקיר את הלהט שלהם לסדרה, הכנתי ארוחת ערב, בנושא זומבים. רציתי להתחבר למקור הזה של הנאה ולהעצים אותו בשבילם. למרות שנראה לי שלעולם לא אוהב את הסדרה כמוהם, רציתי שהם ידעו כמה אני אוהבת ומעריכה את מי שהם ומה שהם אוהבים. זה מתוך הוקרה של תחומי העניין של אהובינו כשלוחה של מי שהם, שאנחנו ממשיכים לחשל חיבור חזק וקבלה ללא תנאים ואהבה בינינו.

שלום ואהבה זומבית, דיינה.

————————–

דיינה מרטיןאם אתם רוצים לקרוא את המאמר המקורי באנגלית, תלחצו כאן.

דיינה מרטין היא סופרת, נואמת ומצודדת בלידה וחינוך חופשי, הגישה הפשוטה אך המעמיקה לחיים של דיינה עזרה לאין ספור אנשים מסביב לעולם לעשות שינוי מפחד ושליטה, לאמון, שלווה והקשרות עם ילדיהם.

האתר שלה

הבלוג המשפחתי שלהם

הספר שלה (Radical Unschooling: A Revolution Has Begun)

דף הפייסבוק שלה